Parhaat palat

Kevätkokous 25.3.2024 keräsi mukavasti osanottajia ja ennen varsinaista kokousta Virtasalmen viljatuotteelta oli toimitusjohtaja Matti Toivanen kertomassa heidän toiminnasta sekä Helena Kemppainen kertoi durrasta ja durrajauhoseoksesta. Saimme tilaisuuden ostaa edullisesti durrajauhoseosta ja maistaa Wilhelmiina-keksejä.

Seuratkaa tarkkaan nettisivuamme tulevia tapahtumiamme, Facebook sekä Gluteeniton elämä-lehteä ja paikallisia lehtiä. Ilmoittautuminen tulossa lähempänä.

Hämeen  Keliakiayhdistys vietti 2.12. Forssassa yhdistyksemme pikkujoulua ensin Forssan teatterissa katsomassa esitystä Munaako herra ministeri ja oli aivan mahtava esitys missä naurua riitti. Ruokailupaikkana oli Ravintola Villa ja ruoka oli erittäin maukasta, löytyi jokaiselle mieleistä syötävää. Kiitos kaikille osallistujille 😊
Nyt toivotamme tässä vaiheessa hyvää ensimmäistä adventtia.

Tänään 8.7.2023 oltiin katsomassa Dingo-musikaalia Hämeenlinnan kesäteatterissa. Mahtava esitys, esiintyjät erittäin ammattitaitoisia niin laulun kuin näyttelemisen alueella. Tässä muutama kuva, oli historiaa esillä esineidenkin osalta. Kiitos kaikille mukanaolijoille 🥰

Kevätkokous Riihimäellä SLEY:n tiloissa 29.3.2023. Ennen kevätkokousta leppoisaa kahvittelua. Ravitsemusterapeuttiopiskelija Jessica Sonko piti asiantuntijaluennon aiheena Gluteenittoman ruokavalion kulmakivi.

25.3.2023 Päijät-Hämeen Keliakiayhdistyksen kanssa oli yhteinen Pidetään huolta jäsenistä -koulutus Lahdessa Walimon Casselilla

Gluteenitonta riisipiirakoiden leivontaa Riihimäellä lokakuussa (12.10.2021). Herkullisia ja aivan kuten ns tavalliset! Porukassa niin mukavaa rupatella ja samalla saada itse aikaan niin hyvää!

Riihimäen jäsenillassa tapahtuu jälleen! Tuolijumppa toi lämmön ja punan poskille (14.9.2021).

Riihimäellä gluteenittomien riisipiirakoiden leivontaa (12.102021).
Kuvassa etualalla Rauni Warro (12.10.2021).
Tuolijumppaa Riihimäen gluteenittomassa jäsenillassa (14.9.2021).

Forssan (4.4.2018) jäsenillassa oli vieraana EilaMarin Eila, joka kertoi gluteenittoman hapanleivän valmistuksesta sekä yrityksen toiminnasta. Tarjolla oli myös maistiaisia ja mahdollisuus ostaa tämän Yläneellä toimivan yrityksen maukkaita tuotteita. Paikalla oli runsaat 20 henkeä - ja hyvin kauppa kävikin.

Lisätietoa tuotteista ja tilaustiedot: www.eilamari

Eila kertoo gluteenittoman hapanleivan valmistuksesta.
Gluteeniton hapanleipä menee hyvin kaupaksi.
Hertat ja muut...

Riihimäen Lounaspuistossa 24.5.2022 kokoonnuttiin sankoin joukoin kevätpäättäjäisten merkeissä seurustelemaan, pelaamaan mölkkyä ja syömään jäätelöä aurinkoisissa tunnelmissa. Nuorisoa oli myös soittamassa.

Keliakialiiton järjestämä G-fest 24.9.-25.9.2022 Paljon tietoa, ohjelmaa ja seurustelua

Hämeen Keliakiayhdistyksen pikkujoulu 26.11.2022 Riihimäellä Lehmustien juhlatalossa. Hyvää ruokaa, musiikkia, laulamista, seurustelua ja tanssimista