Hämeen keliakiayhdistys

Yhdistyksemme tavoitteena on edistää keliakiaa ja ihokeliakiaa sairastavien sekä muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvointia alueellamme.

Haluamme lisätä keliakiatietouttasi, auttaa ja tukea sinua keliakiaan liittyvissä asioissa. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan vaikuttamaan kaikkeen mahdolliseen keliaakikon elämään liittyvään toiminta-alueellamme.

Toiminta-alueemme on Kanta-Häme:
Forssan seutu: Forssa, Humppila, Jokioinen, Tammela ja Ypäjä
Hattula
Janakkala
Hämeenlinna
Riihimäen seutu: Hausjärvi, Loppi ja Riihimäki

Voit tulla mukaan yhdistyksemme toimintaan, uusia ideoita ja toteuttajia tarvitaan.

Yhdistyksemme tavoitat sähköpostilla hameen.keliakiayhdistys1@gmail.com

Tietoa keliakiasta löydät Keliakialiiton sivuilta.

Kaipaatko tukea

Sisältääköhän suklaa gluteenia? Mistä löydän parhaiten gluteenittomia tuotteita?

Tule yhdistyksemme jäseniltaan! Apu on lähellä, voit kysyä neuvoa kaikessa ruokavalioon ja keliakiaan liittyvässä, kaipasitpa vinkkejä leivontaan tai vaikkapa tietoa ruokavaliokorvauksesta.

Voit tiedustella myös yhdistyksemme toiminnasta tai gluteenittomien tuotteiden hinnoista ja saatavuudesta omalla alueellamme.