Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssan Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Gluteenittomat illat

Kesän jälkeen syksyllä jatkuvat gluteenittomat illat Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä.

Aurinkoista kesää kaikille !

Koko perheen kesäpäivä 10.6. kello 11 -

Lähde viettämään mukavaa kesäpäivää Teräspirtillä tulevana sunnuntaina alkaen kello 11.

Yhdessäoloa, kesäpelejä sekä mahdollisuus saunomiseen, uimiseen ja makkaranpaistoon (tuo mukanasi oman makusi mukaiset makkarat). Yhdistys tarjoaa mehua, kahvia ja pullaa, keksejä ja gluteenitonta leipää.

Ajo-ohje Hämeenlinnan suunnasta: aja kolmostietä 10-tien alitse ja heti ensimmäisestä liittymästä vasemmalle kyltti, jossa lukee Teräspirtti, aja soratietä ylös saavut portille.
Ajo-ohje Riihimäen suunnasta vanhaa kolmostietä ajaen, kääntyminen on oikealle, ennen 10-tien alitusta.

Kesäkuu 2018

23 4 5 6 7 8 9 10
24 11 12 13 14 15 16 17
25 18 19 20 21 22 23 24

Gluteeniton Ukkopekka risteily lauantaina 8.9.

Lauantaina 8.9. Ukkopekka gluteeniton risteily Aurajoen rannalta Turun saaristoon.

Linja-autokuljetus Hämeenlinnasta, Riihimäeltä ja Forssasta Aurajoen rantaan, josta Ukkopekka irroittaa köydet ja suuntaa kohti kaunista saaristoa kello 16:00.

Risteilyn kesto on noin 3-3,5 tuntia jolloin hyvin ehtii seurustella ja syödä hyvää gluteenitonta ruokaa.

Yhdistys tukee jäseniään maksamalla osan risteilyn kustannuksista sekä matkasta eli hinta 45€ jäsenille, lapsille 20€ ja ei-jäsenille 55€. Hinta pitää sisällään risteilyn, matkan ja gluteenittoman ruokailun.

Ilmoittaudu mahdollisimman pian, paikkoja rajoitetusti.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.