Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssan Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Gluteenittomat illat

Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä:

Keliakiaviikko:

Ma 2.9. Forssan I Vanha Apteekki, Forssa.

To 5.9. Tiiriön Apteekki, Hämeenlinna.

Pe 6.9. Aurinko apteekki, Atomi Riihimäki

Ke 4.9. kello 18 gluteeniton ilta - Ystävän Kammari Hämeentie 5, Forssa.

Ti 17.9. kello 17 gluteeniton ilta - Ratamo kirjastosta vierailu ja kirjaesittely.  Hämeenkatu 14 (4.krs SLEYn tilat).

Ke 2.10. kello 18 gluteeniton ilta - Ystävän Kammari Hämeentie 5, Forssa.

Ti 15.10. kello 17 gluteeniton ilta - Riihimäki. Hämeenkatu 14 (4.krs SLEYn tilat).

Ti 5.11. kello 17 gluteeniton ilta - Riihimäki. Hämeenkatu 14 (4.krs SLEYn tilat).

La 15.6.  Puuhamaahan, pääsylippu 10 € jäsenelle ja ei-jäsenelle 16 € (lipun normaalihinta on 26€). Kaikki liput jo varattu. Lippu voimassa 8.6.-28.6. välisenä aikana.

Riihimäen jäsenille liput noudettavissa Riihimäen K-Citymarketista 6.6. kello 16-20 tai sovittaessa muulloin.

Kesäkuu 2019

23 3 4 5 6 7 8 9