Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssan Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Gluteenittomat illat

Kesän jälkeen syksyllä jatkuvat gluteenittomat illat Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä.

Aurinkoista kesää kaikille !

Gluteeniton Ukkopekka risteily lauantaina 8.9.

Lauantaina 8.9. Ukkopekka gluteeniton risteily Aurajoen rannalta Turun saaristoon.

Linja-autokuljetus Hämeenlinnasta, Riihimäeltä ja Forssasta Aurajoen rantaan, josta Ukkopekka irroittaa köydet ja suuntaa kohti kaunista saaristoa kello 16:00.

Risteilyn kesto on noin 3-3,5 tuntia jolloin hyvin ehtii seurustella ja syödä hyvää gluteenitonta ruokaa.

Yhdistys tukee jäseniään maksamalla osan risteilyn kustannuksista sekä matkasta eli hinta 45€ jäsenille, lapsille 20€ ja ei-jäsenille 55€. Hinta pitää sisällään risteilyn, matkan ja gluteenittoman ruokailun.

Sitovat ilmoittautumiset 20.8. mennessä, alla olevalla lomakkeella, sähköpostilla erja.kangasvuori@gmail.com tai soittamalla 0442506936.

Ilmoittaudu mahdollisimman pian, paikkoja rajoitetusti.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.