Käymme eduskunnassa 4.3.
Lasten ja nuorten Kokkikerho alkaa la 21.3.

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssassa Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Gluteenittomat illat

Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä:

Ti 11.2. klo 17 gluteeniton ilta, Kotokartanon säätiön toimm.joht. Raija Sinivuori kertoo säätiön, Puistokulman ja Kuntokulman toiminnasta. Hämeenkatu 14, Riihimäki

Ti 3.3. klo 18-20 gluteeniton ilta, Kumppanuustalo, luokka 109 Kirjastokatu 1, Hämeenlinna.

Ke 4.3. vierailu eduskunnassa, jossa tapaamme ministeri Aino-Kaisa Pekosen. Linja-auto Hämeenlinnasta Riihimäen kautta Helsinkiin. Takaisin tullessa käymme Pirjon Pakarissa / Hannun 100% gluteeniton leipomossa syömässä ja ostoksilla. Myymälässä aina 3 leipätuotetta kympillä tarjous ja saamme vielä kaupan päälle paketin siemennäkkäreitä (tämän kevään uutuustuote)
Matkat ja lohikeitto tai salaatti yhteensä 15 €. Salaatti vaihtoehdot ovat: savulohi-kananmuna, feta, nyhtökalkkuna, broiler, leipäjuusto tai tonnikala-kananmuna.

Lista eduskuntaan lähtijöistä on täynnä, sillä vain 25 ensimmäistä pääsee eduskuntaan.
Linja-autoon mahtuu, jos haluat lähteä käymään esimerkiksi Oodi-kirjastossa ja Pirjon Pakarissa. (Ilmoittautumiset viimeistään 25.2. mennessä. Riihimäki: Rauni puh. 0400484140 ja Hämeenlinna Marjo puh. 0401468495 ja Forssa: kuljetukset Lea puh. 0405207250.)

Ke 4.3. klo 18-20 gluteeniton ilta Ystävän Kammari, Hämeentie 5 Forssa.

Ti 17.3. klo 18 Kevätkokous, yhdistys tarjoaa gluteenitonta suolaista ja makeaa kahvin ja teen kera, Hämeenkatu 14, Riihimäki. Tervetuloa!

La 21.3. kello 12-15 Lasten ja nuorten kokkikerho, Yhdessä Lopen seurakunnan kanssa.
Kerho kokoontuu kolme kertaa maalis-huhti- ja toukokuussa.
Paikkana on Launosten koulun päädyssä oleva Lopen seurakunnan kerhotila, osoite Kartanontie 8, Launonen (Loppi)
Toiset kaksi kertaa ovat la 4.4. ja la 9.5.
Ilmoittautumiset Raunille puh. 0400484140
Hämeen keliakiayhdistys tarjoaa jauhot ja muut aineet ja Lopen seurakunta tilat ja tarvikkeet.

Ke 2.4. klo 18-20 gluteeniton ilta Ystävän Kammari, Hämeentie 5 Forssa.

Ti 7.4. klo 18-20 Kumppanuustalo, luokka 109 Kirjastokatu 1, Hämeenlinna.

Pe 24.4. - la 25.4. Keliakia-tapahtuma Wanhassa Kanalassa, Loimaa.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Helmikuu 2020

Viikko 09