Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssan Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Gluteenittomat illat

Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä:

Ke 3.4. kello 18 gluteeniton ilta, HUOM! Muuttunut paikka: Jokioisten Leivän kahvila, Sibeliuksenkatu 1, Forssa

Ti  9.4. kello 17 gluteeniton ilta, Riihimäen nivelpiiristä vertaisohjaajan info Hämeenkatu 14, Riihimäki.

Lautasella 2019 -messut järjestetään pe–la 5.–6.4.2019 Helsingin Messukeskuksessa. Samalla pääsylipulla pääsee myös Kevätmessuille, jotka järjestetään yhtä aikaa toisessa messuhallissa.

Matkaamme IC-junalla Hämeenlinnasta ja Riihimäeltä Pasilaan. Matkat ja messulippu yhteensä 15€. Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella tai soittamalla Salmelle, puh. 0503094782. Paikkoja rajoitetusti.

Perjantaina 5.4. ja lauantaina lähtö IC-junalla Hämeenlinnasta kello 9:49 ja Riihimäeltä kello 10:08. Perjantaina paluu Pasilasta kello 15:10. Lauantaina paluu kello 18:10.

Lauantaille 2 peruutuspaikkaa jäljellä.

Forssasta linja-auto lähtee lauantaina 6.4. kello 9 ja paluu kello 16. Hinta jäsenille 20€ ja ei-jäsenille 25€. Ilmoittautumiset Lealle, puhelin: 0405207250.

Sitovat ilmoittautumiset mahdollisimman pian ja varmistat paikkasi maksamalla yhdistyksen tilille FI12 4108 0011 2942 64, viimeistään 2.4. mennessä.

La 15.6.  Puuhamaahan, pääsylippu 10 € jäsenelle ja ei-jäsenelle 16 € (lipun normaalihinta on 26€). Sitovat ilmoittautumiset 29.3. mennessä nettilomakkeella tai soittamalla Marjolle 0401468495 / tekstiviesti. Lippu voimassa 8.6.-28.6. välisenä aikana.

Huhtikuu 2019

14 1 2 3 4 5 6 7
15 8 9 10 11 12 13 14
16 15 16 17 18 19 20 21
17 22 23 24 25 26 27 28

Lautasella-messut

Sitovat ilmoittautumiset Hämeenlinnasta / Riihimäeltä Pasilaan mahdollisimman pian ja maksamalla yhdistyksen tilille FI 1241 0800 1129 4264, viimeistään 2.4 mennessä.

Perjantaina 5.4. lähtö IC-junalla Hämeenlinnasta kello 9:49 ja Riihimäeltä kello 10:08 ja paluu Pasilasta kello 15:10.

Lauantaina 6.4. lähtö IC-junalla Hämeenlinnasta kello 9:49 ja Riihimäeltä kello 10:08 ja paluu Pasilasta kello 18:10.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Puuhamaa

Lauantaina 15.6. yhdessä Päijät-Hämeen yhdistyksen kanssa Puuhamaahan. Yhdistys silloin mukana. Lippu voimassa 8.6.-28.6.19.

Pääsylippu 10 € jäsenelle ja ei-jäsenelle 16 € (lipun normaalihinta on 26€).

Sitovat ilmoittautumiset 29.3. mennessä nettilomakkeella tai soittamalla Marjolle 0401468495 / tekstiviesti. Maksu yhdistyksen tilille 29.3.mennessä tilinumeroon FI 1241 0800 1129 4264.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.