Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssassa Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Keliakiaviikko:

Suomessa noin 40 000 ihmistä tietää sairastavansa keliakiaa, mutta valtaosa eli noin 70 000 ihmistä on vielä ilman diagnoosia. Lue lisää.

Gluteenittomat illat

Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä:

Ke 2.10. kello 18 gluteeniton ilta - Ystävän Kammari Hämeentie 5, käynti Säästöpankinkadun puolelta, Forssa. Wanhan Kanalan edustaja paikalla.

To 10.10. klo 18-20 gluteeniton ilta. Hämeenlinnan Kumppanuustalo. Kirjastokatu 1 13100 Hämeenlinna.

La 12.10 klo 11-18 gluteeniton karkkitapahtuma yhdessä Hämeen allergia- ja astmayhdistyksen kanssa. K-Citymarket Hämeenlinna Tiiriö. Katsatusmiehentie 6, 13130 Hämeenlinna.

Ti 15.10. kello 17 gluteeniton ilta - Leipomo Ilona esittelee ja myy tuotteitaan. Riihimäki. Hämeenkatu 14 (4.krs SLEYn tilat).

Ke 16.10. kello 18 Syyskokous, Ahveniston luentosali Kanta-Hämeen keskussairaalassa. Keliakialiiton palkitsema keliakiatutkija, lääketieteen tohtori Laura Kivelä luennoi. Syyskokouksessa valitaan yhdistyksen hallitus ja puheenjohtaja. Ilmianna itsesi tai joku tuntemasi yhdistyksen jäsen! Kahvitarjoulun vuoksi pyydetään ilmoittautumiset mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään sunnuntaina 13.10. mennessä alla olevalla lomakkeella tai soittamalla Marjolle, puhelinnumero 0401468495.

Ti 5.11. kello 17 gluteeniton ilta - Hämeenkatu 14 (4.krs SLEYn tilat), Riihimäki.

Ke 6.11. klo 16 alkaen gluteeniton ilta - Kotipizza Tiiriö, Katsastusmiehentie 6, 13130 Hämeenlinna. Juomat omakustanteisesti.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Lokakuu 2019

Viikko 42

Lokakuu 2019
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27

Syyskokous - ilmoittaudu heti

Keskiviikkona 16.10. kello 18 Syyskokous, Ahveniston luentosali Kanta-Hämeen keskussairaalassa.

Syyskokouksessa valitaan yhdistyksen hallitus ja puheenjohtaja. Ilmianna itsesi tai joku tuntemasi yhdistyksen jäsen!

Kahvitarjoulun vuoksi pyydetään ilmoittautumiset mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään sunnuntaina 13.10. mennessä alla olevalla lomakkeella tai soittamalla Marjolle, puhelinnumero 0401468495.

Tervetuloa!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.