Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssan Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Gluteenittomat illat

Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä:

Ke 3.10.2018 klo 18 - 20 kello 18-20 gluteeniton ilta, Ystävän Kammari, Hämeentie 5, Forssa.

Ti 16.10.2018 kello 17-19 gluteeniton ilta, Hämeenkatu 14, (Sley:n tilat) 4.krs, Riihimäki

Tervetuloa!

Lokakuu 2018

40 1 2 3 4 5 6 7
41 8 9 10 11 12 13 14
42 15 16 17 18 19 20 21
43 22 23 24 25 26 27 28

Gluteeniton Ukkopekka risteily lauantaina 8.9.

Lauantaina 8.9. Ukkopekka gluteeniton risteily Aurajoen rannalta Turun saaristoon.

Linja-autokuljetus Hämeenlinnasta, Riihimäeltä ja Forssasta Aurajoen rantaan, josta Ukkopekka irroittaa köydet ja suuntaa kohti kaunista saaristoa kello 16:00.

Risteilyn kesto on noin 3-3,5 tuntia jolloin hyvin ehtii seurustella ja syödä hyvää gluteenitonta ruokaa.

Yhdistys tukee jäseniään maksamalla osan risteilyn kustannuksista sekä matkasta eli hinta 45€ jäsenille, lapsille 20€ ja ei-jäsenille 55€. Hinta pitää sisällään risteilyn, matkan ja gluteenittoman ruokailun.

Sitovat ilmoittautumiset mahdollisimman pian, alla olevalla lomakkeella, sähköpostilla erja.kangasvuori@gmail.com tai soittamalla 0442506936.

Ilmoittaudu mahdollisimman pian, muutamia paikkoja vielä jäljellä.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.