Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssan Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Jäsenillat

Keskiviikkona 1.11. syyskokous

Jokioisten Leipä tuotteiden myynti alkaen kello 17, jonka jälkeen syyskokousasiat ja asiantuntijaluento.

Kahvitarjoilu, Tervetuloa !

Perjantaina 3.11. kello 10-17 Gluteeniton Leipomo ILONA konsulentti myy tuotteitaan K-Citymarket Hämeensaari, Hämeenlinna. Maistatuksessa Jokioisten Leivän gluteeniton Runebergin torttua. Yhdistys paikalla jakamassa keliakia-infoa, ruoka- ja leivontaohjeita.

Porinatuokio

Hyvän kotiruoan ja/tai kahvin merkeissä poristaan:

• 31.10. klo 13:00 - 15:00
  • 28.11. klo 13:00 - 15:00

Paikkana Lounaskahvila Herkkusuu, Keskuskatu 8 Riihimäki.