Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssassa Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Gluteenittomat illat

Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä.

Hämeenlinna

Gluteeniton ilta, joka kuukauden ensimmäinen tiistai. Seuraavan kerran ti 12.1.

Kumppanuustalolla klo 18-20, Kirjastokatu 1. Tila 109 Kahvi/tee ja leivonnainen 3€. Sisälle pääset ovisummeria soittamalla Kirjastokadun puolelta.  Tervetuloa kahvittelemaan hyvässä seurassa!

Forssa

Joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko Ystävän kammari, Hämeentie 5 (käynti Säästöpankinkadun puolelta).

Riihimäki

9.2. klo 17 Gluteeniton ilta, tuolijumppaa vetää liikunnanohjaaja, tervetuloa! Hämeenkatu 14, 4.krs.

9.3. klo 17 Gluteeniton ilta, ja karjalapiirakoiden leivontaa, tervetuloa! Hämeenkatu 14, 4.krs.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Tammikuu 2021

Viikko 04