Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssassa Forssan Lehti sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Gluteenittomat illat

Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä.

Hämeenlinna

Gluteeniton ilta, joka kuukauden ensimmäinen tiistai. Seuraavan kerran ti 6.4.

Kumppanuustalolla klo 18-20, Kirjastokatu 1. Tila 109 Kahvi/tee ja leivonnainen 3€. Sisälle pääset ovisummeria soittamalla Kirjastokadun puolelta.  Tervetuloa kahvittelemaan hyvässä seurassa!

Kevätkokous 30.3. klo 18 Kummanuustalo, auditorio, Kirjastokatu 1, Hämeenlinna sekä mahdollisuus osallistua etänä. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Ilmoittautumiset 27.3. mennessä Marjo 0401468495, koronarajoitusten vuoksi paikanpäälle tuleville sekä etänä. Etäkokoukseen osallistuville lähetetään linkki kokoukseen hyvissä ajoin.
Tervetuloa!

Forssa

Joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko Ystävän kammari, Hämeentie 5 (käynti Säästöpankinkadun puolelta).

Riihimäki

9.3. klo 17 Gluteeniton ilta on peruttu ja siirretty myöhäisempään ajankohtaan, ( karjalapiirakoiden leivontaa, tervetuloa! Hämeenkatu 14, 4.krs.)

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Huhtikuu 2021

Viikko 16