Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia iltoja Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia muualla toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden, Hämeenlinnan kaupunkiuutiset, Aamupostin, Riihimäen Viikkouutiset, Forssan Seutu-Sanomat sekä Lopen Lehti "paikallisyhdistykset toimivat"-palstalla.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Gluteenittomat illat

Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä:

Ti  12.2. kello 17 gluteeniton Pirjon Pakarin tuote-esittely ja myynti-ilta, Hämeenkatu 14, Riihimäki.

Ke 20.2. Ulkoilupäivä Pullerilla klo 18 Hämeenlinna. Luistelua tai hiihtoa. Kokoontuminen pukukoppien edustalla. Mehu ja pullatarjoilu. Tapahtuma peruttu.

Ke 2.3. kello 18-20 gluteeniton ilta, Ystävän Kammari, Hämeentie 5, Forssa.

Ti  12.3. kello 17 gluteeniton ilta, vieraana luonto- ja ympäristöneuvoja kertomassa kierrätyksestä, jätehuollosta ja jätteiden lajitettelusta, Hämeenkatu 14, Riihimäki.

Pe 22.3. Ahveniston varaussauna varattuna kello 17.45 - 18.45, myös avanto käytettävissä.

Ti  9.4. kello 17 gluteeniton ilta, Hämeenkatu 14, Riihimäki.